יום שישי, 23 בדצמבר 2016

עולם האינטרנט



מהו עולם האינטרנט?


אז ישבתי אתמול כל הלילה מול המחשב, ונברתי בכל 
גוגל ופייסבוק כדי לגלות על כיצד אנשים עושים כסף 
באינטרנט? הרי יש כל כך הרבה פרסומות על זה!
ואני רוצה להגיד לכם שאספתי המון מידע ועשיתי 
מחקר, ומצאתי כמה דברים מדהימים על העולם הזה,
אז הנה הסקירה שלי על עולם האינטרנט:

עולם האינטרנט הוא בעצם מהפכה שהתרחשה וממשיכה 
להתפתח עוד היום, אל עבר העתיד. בעצם כל מה שאנחנו
מכירים בעולם הפיזי (הדור הצעיר כבר פחות מכיר) עובר
לאט לאט לעולם האינטרנט, ומסיבה מאוד פשוטה - יעילות!

אם נלך נגלול קצת אחורה ונלך אל העבר, אנחנו נגלה
שמהפכות כאלה מתרחשות כל הזמן, לדוגמה: המהפכה 
התעשייתית, פס היצור, הדברים האלה שינו את העולם
דברים החלו להיות יעילים יותר - אם זה לעסקים, ואם 
זה לצרכנים. אפשר להספיק יותר בפחות משאבים (זמן
וכסף).

ככה גם עולם האינטרנט - דברים הופכים להיות הרבה 
יותר יעילים מהעולם שהכרנו לפני האינטרנט. אני יכול
לחשוב על אינספור דברים שהמהפכת האינטרנט שינתה,
אם זה בתחום התקשורת, שירות לקוחות, שוק ההון,
ניידות, נגישות למידע, ועוד המון!

הגיע הזמן להתמקד בדבר העיקרי והוא באיך אנשים
עושים כסף באינטרנט?! 
קודם צריך להבין שעולם האינטרנט הוא עולם שירותי,
הוא בא להציע שירות לאנשים ועסקים, ואנשים ועסקים
מוכנים לשלם על השירותים השונים שאנשים מציעים 
באינטרנט.
ואם אתם תתנו שירות מסוים מתוך האלפים שקיימים 
ברשת, אתם תקבלו על זה תגמול. כל שירות והתגמול
שלו - בדיוק כמו בשוק הפיזי שאנחנו מכירים. יש 
שירותים שמקבלים הרבה כסף (רופא מומחה) ויש
מקצועות שמקבלים מעט כסף (מאבטח פשוט).

אם השירות שאתם תציעו יהיה בעל ערך יותר - כך
תקבלו תגמול גבוה יותר. באינטרנט אתם יכולים להיות
מתכנתים שעובדים עם חברות בחו"ל, ואתם יכולים להיות
משווקים, אתם יכולים לסחור במוצרים דיגיטלים, אתם 
יכולים לתת שירותי עיצוב, הדרכות, תמיכה, שירות,
ועוד המון דברים שאתם יכולים להיות ולהרוויח עליהם 
כסף!

מה שיקבע כמה תרוויחו, זה כמה אתם טובים במה שאתם
עושים, עד כמה ניסיון יש לכם, עד כמה אתה מוכרים בשוק
שבו תעבדו, עד כמה ערך תביאו למי שמוכן לשלם לכם.
בגדול אם תשקיעו הרבה - תרוויחו הרבה, אין כאן עבודה קלה.

אז עם כל הדרכים שרשמתי למעלה, אני הבנתי דבר אחד,
לשם העתיד הולך, כל כך הרבה מקצועות שהיו בעבר נעלמו,
ובמקום הופיעו מקצועות דומים ומשופרים ברחבי האינטרנט.
ועכשיו השאלה העיקרית שערערה אותה: מה אני בוחר לעשות?!

קבלתי 2 החלטות - אני הולך ללמוד שיווק באינטרנט, וללמוד
ליצור מוצר דיגיטלי משלי ולשתף אנשים עם הידע שלי.
אני יודע שלחלקכם זה לא אומר כלום כרגע, אל תדאגו, יהיה
הסבר מלא, ומקיף על שני התחומים האלה - יש לי עוד הרבה
ללמוד ולדעת, ואני אשתף אתכם, אחרי הכל אתם השותפים שלי
למסע.

אני יודע שכרגע זה נראה קצת מטושטש, אבל עם הזמן זה
יתבהר לאט לאט, נותרו 8 ימים להתכונן למסע שלנו, אז
תחזיקו חזק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה