יום שבת, 24 בדצמבר 2016

שיווק באינטרנט - מה זה?!



מה זה שיווק אינטרנטי?

העברתי שעות נוספות בגלישה אל נבחי האינטרנט,
במציאה אחר ההבנה מה זה שיווק אינטרנטי ומה עומד
מאחורי שיווק אינטרנטי, והדבר הכי חשוב - איך עושים
כסף משיווק אינטרנטי?!

חשוב לי מאוד להדגיש כי אני לא מומחה בתחום, ובטח
שללא ניסיון בתחום, וכל מה שאני משתף אתכם כאן הוא
ממה שאני הבנתי בלבד, מדברים שמצאתי באינטרנט,
ולכן כל מה שאני כותב כאן ומשתף אתכם יש לקחת
בערבון מוגבל.

כמובן שבעזרת מה שאני אשתף אתכם, אתם תלמדו מהדרך
שלי ואני בטוח שאתם תדעו אילו טעויות לא לעשות כאשר
אתם תרצו לצאת למסע אל חיים טובים יותר והגשמת 
חלומות!

שיווק - מה זה?

אז קודם כל נבין מה זה שיווק בעצם, הכוונה לשיווק 
הוא העברת רעיון / מסר לכמות גדולה של אנשים.
זה יכול להיות כל דבר שאנחנו נרצה להעביר הלאה
למטרה של הנעה לפעולה.
כלומר, כמו שאתם תשווקו שירות מסוים, נקח לדוגמה
אתם משווקים הצעה להשקעה כספית טובה. והמטרה 
שלכם היא לשווק את ההצעה הזאת ומסיבה פשוטה 
אתם גורמים להנעה לפעולה, אתם גורמים לאנשים
לרכוש את השירות שאתם מציעים.

אם אתם חברה ויש לכם מוצר ו/או שירות שאתם רוצים
למכור, ולהרוויח כסף מזה, אתם תצטרכו לשווק את המוצר
ו/או השירות שאתם מציעים.
יכול להיות לכם המוצר הכי טוב בעולם, אבל אם אף אחד
לא ישמע ולא ידע עליו - אתם לא תמכרו כלום!

לכן שיווק הוא דבר קריטי לכל עסק על מנת להצליח, אני 
טוען ששיווק זה 60% מכל עסק, אם אין שיווק - אין מכירות,
אם אין מכירות - אין הכנסות, אין הכנסות - אין רווחים.

כיום שיווק ניתן לעשות באמצעות אמצעים רבים, לדוגמה:
- מפה לאוזן (נקרא גם אופליין)
- רדיו
- טלוויזיה
- עיתונים
- שלטי חוצות
- ועוד המון אפשרויות.

שיווק אינטרנטי

כמו שכבר שיתפתי אתכם, העולם צעוד אל עבר היעילות,
אל עבר החסכון בזמן וכסף, וזאת הסיבה שהאינטרנט הפך
להיות חלק בלתי נפרד מעולם השיווק שלנו כיום, וזאת 
משום שהרבה יותר קל לנו להגיע באינטרנט לכמויות הרבה
יותר גדולות של אנשים ובמעט תקציב יחסית.

אתם בטח נתקלים בפרסום כל הזמן, אם זה בפייסבוק, אם זה
ביוטיוב, אינסטגרם, ועוד שאר המדיות החברתיות, ובנוסף
גם מנועי החיפוש, והעיקרי שבהם - גוגל. אתם כל הזמן רואים
פרסומות באינטרנט, ואתם יודעים למה? פשוט מאוד: כי זה
עובד!

הרעיון העיקרי בשיווק באינטרנט הוא לתת את האפשרות 
לאנשים למצוא אותך (אם זה דרך מילות חיפוש), או להגיע
לאנשים שצריכים את השירות או את המוצר שאתה מוכר.
ובקלות ובזול.

המון בעלי עסקים וחברות משתמשים באמצעים השונים
שעומדים לרשותם על מנת להפיץ את הבשורה שלהם 
אל העולם. יש כאלו שעושים את זה בעצמם ולבד, ויש
כאלו שמשלמים לאנשים אחרים שיעשו עבורם את השיווק.
וכאן אנחנו נכנסים לתמונה!

להרוויח כסף משיווק באינטרנט בכמה צעדים פשוטים

אז לאחר שהבנו שיש אנשים שמוכנים לשלם, והרבה כסף
על שיווק המוצר ו/או השירות שלהם באינטרנט, אנחנו מבינים
שאם אנחנו נלמד את המקצוע הזה, אנחנו נוכל להיות חלק 
מהתעשייה הזאת ולשווק מוצרים ו/או שירותים של אחרים
ולהרוויח על זה כסף!

מעבר למושג שיווק באינטרנט, למקצוע הזה גם קוראים:
"שיווק שותפים", מה זה אומר בעצם שיווק שותפים? זה 
אומר שמישהו מוכן לשלם לכם על תוצאות שתפיקו לו
לפי התוצאה שנתתם - ואם לא נתתם, לא תקבלו כסף.

זה מה שנקרא להיות עצמאי - אתה עובד ומקבל כסף
לפי העבודה שלך ולא לפי השעה שלך. ולכן מי שטוב
במקצוע שלו - יעשה הרבה כסף. ככה זה בכל תחום
עסקי. אז אני מציע לכם ללמוד טוב טוב את התחום
של שיווק שותפים אם אתם רוצים לדעת איך להרוויח
כסף באינטרנט.

2 אופציות לתגמול בשיווק שותפים

בשיווק שותפים מתגמלים את המשווק ב - 2 אופציות,
וזה כמובן משתנה ממוצר למוצר או משירות לשירות.
ניתן לקבל עמלה על הבאת ליד לאותה חברה שאתם 
משווקים.

הסבר קטן על ליד: ליד זה מקור מידע על אדם אשר מתעניין
או התעניין בעבר במוצר או בשירות של החברה.
אני בטוח שיצא לכם לגלוש באינטרנט ולהגיע לפרסומת
שבה מבקשים מכם להשאיר פרטים על מנת שנציג יחזור
אליכם עם פרטים נוספים, נכון?

אז ברגע שמילאתם פרטים - הפכתם לליד, ומישהו,
איפשהו עשה על זה כסף, רק מזה שהשארתם פרטים
בפרסומת שלו - נכון שזה מטורף?!
עמלות שחברות מוכנות לשלם על ליד בממוצע הם בין
10 שקלים ועד 100 שקלים, כמובן שיש גם כאלה
שמציעים פחות וכאלה שמציעים יותר, אני נתיי את 
הטווח הכי רלוונטי שאיתו חברות עיקריות עובדות.

אופציה שניה להרוויח כסף משיווק שותפים הוא לקבל
עמלה על מכירת מוצר ו/או שירות. כלומר, אתם לא
מקבלים כסף עבור זה שבן אדם השאיר את הפרטים שלו,
אתם מקבלים כסף עבור המכירה.
כמובן שלהביא מכירה הרבה יותר קשה מלהביא ליד,
אך התגמול ברוב המקרים הוא הרבה יותר גבוה במכירה,
לעומת ליד.

סיכום על שיווק באינטרנט

אז כמו שהבנתם אפשר לעשות כסף משיווק באינטרנט,
דרך שיווק שותפים, שזה מקצוע לכל דבר, וצריך למצוא
דרך ללמוד את התחום ולהתמקצע בו כמה שיותר, כדי 
להרוויח הרבה כסף ולהגיע למטרה של מיליון שקל בשנה!
אז המטרה הקרובה שלי היא למצוא את הדרך ללמוד את 
התחום ולהתמקצע בו, אני הולך מחר לעשות סקירה 
על מה הדרכים ללמוד את תחום השיווק השותפים.
אני יכול להגיד לכם שכבר ראיתי אינספור אופציות, והבעיה
העיקרית היא שאני לא מכיר אנשים בתחום הזה ואני לא יודע
מה נראה הכי אמין ומה פחות אמין, מה באמת יביא לי את
התוצאה ומה לא יביא אותי לתוצאה.

אז עד כאן למדתם קצת על מה זה שיווק, מה זה שיווק באינטרנט,
ומה זה שיווק שותפים וכיצד להרוויח מזה כסף, בקרוב נלמד
גם איך לעשות מזה מיליון שקל בשנה!



למעני ולמענכם,
המיליונר העירום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה