יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

למה בחרתי בשם המיליונר העירום?!



למה בחרתי לקרוא לעצמי המיליונר העירום?!


בשיתוף היומי שלי החלטתי לשתף אתכם במחשב שלי
מדוע בחרתי להשתמש בשם "המיליונר העירום" ולא
בשם האמיתי שלי.

אז קודם כל אני רוצה לפתוח בהצהרה כי אני לא מתכנן
לחשוף את עצמי, אני לא הולך לספר לכם מה השם שלי,
אבל, אני כן הולך לשתף אתכם גם בחיים האישיים שלי,
לאט לאט תכירו אותי הרבה יותר טוב, יחד עם זאת אני
עדיין אעדיף להשאר אנונימי.

אז למה בחרתי דווקא בשם "המיליונר העירום?
אני אתייחס לכל מילה בנפרד ואז אתייחס לשניהם ביחד,
ותבינו ככה הרבה יותר טוב את הסיבה לכך.

המיליונר

ההגדרה למיליונר הוא הגדרה לאדם שהונו הכולל הגיע
למיליון דולר. כן כן, דולר, הוא המטבע המקובל בעולם
להתייחסות לעושר.
והמטרה הגדולה שלי היא באמת להגיע להון כולל של
מעל למיליון דולר.
כמובן שהמטרה הראשונה שהצבתי לעצמי היא להגיע
למיליון שקל, וגם הגדרתי זמן - שנה מהתאריך 1.1.17.
כלומר עד 1.1.2018 ארוויח מיליון שקל.

וזאת הסיבה שהחלטתי להשתמש במילה "מיליונר" בשם
שבחרתי להציג את עצמי כאן ואת הבלוג שלי.

העירום

למה בחרתי דווקא במילה "עירום" - מסיבה מאוד פשוטה, 
כי אני עירום מולכם, וכל מה שאני עושה - אני משתף אתכם,
ממש הכל, פרט לדברים שיכולים לחשוף את זהותי האמיתית.
אני מציג לכם יום יום מה אני עושה, וללא מסיכות, ללא עיוות
של המציאות - את כל האמת!

המיליונר העירום

וכך נוצר השם המלא: "המיליונר העירום" - אני הולך לחשוף
בפניכם את הדרך להגיע למיליון בשנה, מבלי לייפות את הדרך
בכלל - אתם הולכים להיות איתי ברגעים הטובים וגם ברגעים
הפחות טובים, הרגעים שבדרך כלל קשה לנו לחשוף כאנשים.
וזאת סיבה נוספת שהחלטתי להשאר אנונימי, כדי לא לחשוש
לחשוף בפניכם את כל האמת - גם כשהיא לא יפה.

המיליונר בפג'ימה

אני יודע שחלקכם חושב שלקחתי את השם שלי מהבלוגר
הידוע "המיליונר בפיג'מה", ואני רוצה להגיד לכם שאני 
לקחתי ממנו השראה, לא רק לשם, לעוד הרבה דברים!
לאחר שקראתי את כל הבלוג שלו, הגעתי למסקנה שגם
אני רוצה להרוויח מיליון שקל בשנה - ושאני גם אשיג 
את זה!

אני מניח שאם לא הייתי נתקל במיליונר בפיג'מה, הבלוג 
הזה לא היה קיים ולא הייתי חושב על זה, אז נשאר לי 
למסור המון תודות לבחור שכתב את הבלוג הזה ושיתף 
את העולם עם מה שהוא עשה.

השתמשתי ברעיון שלו כדי ליצור את הבלוג שלי ולשתף
אתכם בתהליך שאני עובר, וההבדל העיקרי הוא הזמן.
המיליונר בפיג'מה התחיל את הבלוג שלו בשנת 2008.
אני מתחיל את הבלוג שלי בשנת 2017 - כמעט עשור
הפרש!

וכמו שאתם בטח יודעים - ככל שהזמן עובר - העולם
מתקדם מהר יותר ויותר, והסיבה שהתחלתי את הבלוג
היא כדי לרענן את האינטרנט עם מידע חדש ועם תהליך
חדש של אדם חדש - להראות לכולם שזה אפשרי, 
לכולם איך עושים את זה בהווה, עם כל העדכונים והשינויים
שהיו במשך ה - 9 השנים האחרונות.

אז קצת מהיום

אז הגיע הזמן שאעדכן אתכם קצת איך היום האחרון שלי
עבר ומה הספקתי ומה עשיתי.
מאז אתמול למדתי המון על מה זה שיווק באינטרנט ואיך
לעשות ממנו כסף באמצעות שיווק שותפים.

היום היה לי פחות זמן, רוב הזמן שלי הלך על העבודה
הרגילה שלי - כן אני עובד בעבודה רגילה, אומנם לא
שעות רגילות, אך הרעיון אותו דבר: באתי לעבודה,
הרווחתי כסף. לא באתי לעבודה, לא קבלתי כסף.
וסכום קבוע לפי שעות.
בקיצור לא הדבר שיביא אותי למיליון שקל שאני צריך
עד סוף שנת 2017.

אז מה כן הספקתי היום? חוץ מלכתוב לכם את הפוסט הזה
כפי שהבטחתי לקיים מידי יום, ואין שום דבר שימנע ממני
מלעדכן אתכם יום יום בתהליך שאני עובר.
הספקתי לקרוא עוד מידע על שיווק שותפים, ובעיקר עברתי
על דרכים ללמוד את התחום ולהפוך למקצועי בתחום הזה!

בנוסף גם רשמתי לעצמי רשימת מטרות עיקריות לאורך 
השנה הקרובה, והכנתי מטרות יותר ספציפיות לחודש ינואר
שמתקרב אלינו. ומחר אני אשתף אתכם במטרות שלי, גם
לשנה הקרובה, וגם לחודש שמתקרב אלינו.

ואם אספיק אשתף אתכם בדרכים שמצאתי כיצד ללמוד
ולהתמקצע בתחום השיווק שותפים ולהפוך לאומן בתחום
הזה!


למעני ולמענכם,
המיליונר העירום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה