יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

אז כדי לצאת למסע ולהגיע לחלום צריך לדעת מה המסלול


המטרות שלי הן...

אז כמו שכתבתי לכם בהתחלה - כדי לדעת להגיע ליעד
שלנו, אנחנו צריכים לדעת מה המסלול שלנו. והחיים 
הם כמו מפה של עיר; רואים המון כבישים, דרכים,
כבישים מהירים.

אגב, כמה פעמים יצא לכם שהעדפתם לנסוע דרך כביש
עירוני ולאו דווקא דרך כביש מהיר בגלל שהוא היה פקוק.
כמה מכם החליטו לנסוע בנמיר, ולא לרדת דרך איילון?
(שאלה לתל אביבים שבינינו).

וככה זה גם בעשיית כסף - לאו דווקא הכביש המהיר 
יביא אותנו לתוצאה שאנחנו רוצים, או בזמן שאנחנו 
רוצים. ולכן חשוב לי לבנות דרך טובה, שבה אני גם
אגיע למטרה וגם בזמן שהקצבתי לי.

מה אתם עושים היום כדי להגיע ממקום למקום ולדעת
מה הדרך הכי קצרה? מפעילים WAZE!
וויז זאת המצאה מדהימה שעוזרת לנו לדעת מה המסלול
הכי נכון לנו, ולמה אנחנו סומכים על ההמצאה הזאת כל 
כך? כי אנחנו יודעים שיש לתוכנה הזאת המון ידע, והיא
יודעת לסנכרן בין המון נתונים במהירות מטורפת כדי
שאתם תדעו מה המסלול הכי קצר או מהיר שיביא אתכם
ליעד שלכם.

בטח אתם אומרים לעצמכם שחבל שאין כזאת תוכנה
שמחשבתם לכם את המסלול בחיים כדי להשיג את היעדים
שאתם באמת צריכים ורוצים.
אז נכון שאין תוכנה, אבל חשבתי על זה, והחלטתי שאני
צריך לפעול כמו שאני פועל עם וויז - למצוא בן אדם
(אפליקציה) שיש לה המון מידע, והיא מוכיחה שהמידע 
שלה נכון (כמו שוויז מוכיחה לנו כל פעם מחדש את הדיוק
שלה), וללמוד מאותו אדם שהוכיח שהוא הצליח ועשה,
והגיע ליעד שלי, או קרוב אליו. ופשוט ללמוד ממנו איך
הוא עושה את זה!

זאת גם אחת הסיבות שהחלטתי שאני לא אלמד באוניברסיטה 
או מכללה איך לעשות כסף, מסיבה מאוד פשוטה - רוב המרצים
והמורים שמלמדים במוסדות האלה, לא הגיעו לתוצאות שאני
רוצה להגיע אליהם. 
ורוב האנשים שהגיעו לאן שאני רוצה להגיע לא מלמדים איך
הם עשו את זה, לפחות לא צעד צעד.

אז לאחר חיפושים נרחבים במעמקי האינטרנט ובעזרת Google,
מצאתי כמה אנשים שמלמדים כיצד לעשות כסף משיווק, ויש 
כמה שמות בולטים שנראים שמבינים בתחום. אני אפרט לכם 
את השמות שאני חיפשתי, כדי שאם תרצו תוכלו גם לחפש מידע
עליהם:

1. אדם טל
2. צחי רוזנטל
3. עידו מאירון

אין משמעות לסדר, אך אלה הם האנשים שהכי בולטים בתחום
ומוכנים ללמד את זה (כמובן תמורת כסף, משהו שאני מקבל
שצריך לשלם על ידע, כמו שמשלמים למורה נגינה תותח שמוכן
ללמד את מה שהוא יודע - נראה לי לגיטימי ביותר)

אני עדיין עובר עוד על האינטרנט, כדי למצוא עוד מקורות לימוד,
כל מה שחיפשתי חינמי נראה לי כמו תפזורת אחת גדולה ומסורבלת,
ותמיד חסר מידע, וזאת לפי דעתי גם הסיבה שבגללה לא ממש 
הצלחתי עד היום לעשות משהו רציני עם עצמי, עד שהחלטתי 
לקחת את ההחלטה שאני עושה שינוי בחיים שלי, ובחרתי דווקא 
להרוויח מהאינטרנט ודווקא משיווק ודווקא משיווק שותפים.

ואני חוזר לרעיון שרציתי להעביר - המטרות שלי

אז מעבר למטרה העיקרית שלי לשנה השלמה להרוויח מיליון
שקל בשנה, אני אספר לכם את המטרות ביניים עד למטרה 
הגדולה, בפריסה לכל השנה.
ואני גם אשתף אתכם במטרות יותר ספציפיות שלי לחודש ינואר.

1.04.17 - רווח כולל של 20,000 ש"ח.
1.07.17 - רווח כולל של 160,000 ש"ח.
1.10.17 - רווח כולל של 500,000 ש"ח.
1.01.18 - רווח כולל של 1,000,000 ש"ח.

אלה הם היעדים שלי לשנה הקרובה, ואני אעשה הכל כדי להגיע
ליעדים האלה, ואתם תהיו העדים שלי לזה!

נמשיך הלאה, המטרות שלי לחודש פברואר:
אני להתחיל את החודש עם תכנית מפורטת ומוכנה ליציאה לדרך,
עם כל הכלים שאני צריך, וכל האנרגיה והמוטיבציה!

אני רוצה להתחיל ללמוד וליישם טכניקות בסיסיות בעולם השיווק
שותפים, להשתפשף קצת כמו שאומרים. לצבור ניסיון, להבין יותר
טוב איך הוא עובד.

מטרה נוספת שלי היא לסיים את חודש ינואר עם 1,000 שקל רווח.
אני בטוח שרוב ההכנסות שלי יבואו לקראת סוף החודש, מהסיבה
שיקח לי זמן ללמוד וליישם את הדברים. 

בנוסף הצבתי לעצמי מטרה נוספת וזה להכיר ולהתחבר לעוד אנשים
שעוסקים בתחום וללמוד מהם, ולראות את העבודות שלהם, ולדעת
כבר מה עובד לאנשים ומה הם עושים כדי שזה יעבוד להם.

אמשיך לעדכן מה הכיוון שאני חושב ללכת עליו כדי ללמוד שיווק
שותפים ודרך איזה מומחה כדאי ללמוד את זה, אני אבקש חוות 
דעת, ולדבר עם אנשים שלמדו מהם ואשמע מה הם אומרים. תמיד
אני מעדיף ללכת לפי המלצות, ולראות מה אנשים אחרים אומרים
על הדבר שבו אני מעוניין.


למעני ולמענכם,
המיליונר העירום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה