יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

שבוע עמוס...



הזמן לחוץ ולא נשאר הרבה זמן!


היום ה - 28 לחודש, נותרו לי 3 ימים להתכונן למסע, ויש
עוד המון שאלות ודברים שעוד לא הספקתי, ואני מוכרח
להספיק לעשות. וביחד עם החג הזה, והעבודה הרגילה 
שלי, אני מתקשה למצוא את הזמן. אני עושה כרגע איפוס
ומסדר לעצמי מחדש את כל היומן כדי לראות איפה אני
יכול להספיק יותר ולהיות כמה שיותר אפקטיבי!

היום אני אשתף אתכם ביומיים האחרונים שהיו לי. 
עם כל הלחץ של הזמן והעבודה, עדיין חיפשתי באינטרנט
כל פיסת מידע שאני יכול למצוא על שלושת המוסקטרים
שמצאתי שמלמדים את התחום של שיווק שותפים.
לרענון:

1. אדם טל
2. צחי רוזנטל
3. עידו מאירון

שלושתם נראים לי אנשים רציניים עם המון עוקבים,
ואנשים שמעריצים אותם, והתחלתי לשלוח לכמה מהם 
בקשות חברות בפייסבוק, והתחלתי להתכתב איתם 
ולשאול שאלות כדי שיהיה לי יותר קל להחליט, ואני 
חייב להגיד לכם שיש אחד שאני מתחבר אליו הכי
הרבה, וזה לא אף אחד מהם. :) 

זה השותף העסקי של צחי רוזנטל, ואני מדבר על רועי
שרגו. הוא לא אוהב להיות בחזית, הוא אוהב לעבוד
מאחורי הקלעים, ולפי מה שהבנתי הוא עובד עם צחי
כבר תקופה של כמה שנים, וכל הפרויקטים האחרונים
של צחי היו עם רועי.

ראיתי סרטונים של שניהם, ואני מאוד מתחבר לסיפור
האישי של רועי, משום שגם אני במצב דיי דומה לו,
בקצרה: מצב כלכלי לא קל, אין הרבה זמן פנוי, לא מרוצה
ממה שאני עושה היום ועוד המון דברים משותפים.
ורועי הצליח לצאת מזה בעזרת שיווק שותפים באינטרנט.
והחלטתי שאני רוצה ללמוד ממנו ומצחי את כל הסודות
שיש בתחום!

כרגע אני רואה שהם מציעים 2 דברים עיקריים:
1. קורס שיטת ה- 60 דקות.
2. מועדון TO DO IT.

אז אסכם לכם ממש בקצרה את הפרטים שאני הצלחתי
לאגור על ההצעות שלהם. הקורס הראשון שאיתו צחי
ורועי יצאו היה קורס ה - 60 דקות, שמלמד בעיקר 
שיווק, ויצירת מוצרי מידע אינטרנטיים ומכירה שלהם.

מועדון TO DO IT הוא מועדון שמלמד את מה שהם
מלמדים בקורס 60 דקות וביחד עם זה עוד הרבה נוספים.
בעצם זה מועדון שמכיל בתוכו כמה וכמה קורסים בנושאים
שונים שקשורים לעשיית כסף באינטרנט, משיווק שותפים,
ודרך קורס עריכת תמונות ווידאו, קורסים למסחר בשוק 
ההון (פחות רלוונטי אלי, אבל מי יודע... אולי כשיהיה
לי מיליון שקל יהיה שווה ללמוד את התחום). ודרך קורס
נדל"ן ועד מסחר אלקטרוני ועוד הרבה!

אני מתלבט בין 2 ההצעות, אבל אני מבין כי המועדון זה 
משהו חדש, ואם זה משהו חדש, זה אומר שהוא מעודכן יותר
וצחי ורועי דואגים להיות שם יותר מאשר בקורס 60 דקות
שלהם. עדיין יש לי לא מעט שאלות לשאול, ולוודא כמה דברים
לפני שאני באמת עושה את הצעד האמיץ לשלם על ידע!

אז מעבר לבחירת צורת לימוד יש עוד הרבה דברים לסדר!
אני הולך לסדר לי את הלו"ז לחודש ינואר, בהתבסס על הימים
והשעות שבהם אני עובד בעבודה הרגילה שלי. אירועים מיוחדים,
וכל דבר שעלול למנוע ממני מלעסוק בשיווק שותפים. כי כל דקה
פנויה שיש לי אני הולך ללמוד ולעשות את מה שאני לומד כדי
להגיע למטרה הגדולה שלי - מיליון שקל בשנה!

בגלל כל הלחץ והתיאום זמנים שאני צריך לעשות, אין לי הרבה 
זמן להשקיע בכתיבת הבלוג הזה. יחד עם זאת אני יודע שאני 
צריך להשקיע 4-6 שעות שבועיות כדי לשתף אתכם במסע שלי,
ואני צריך לתכנן את זה באופן יום - יומי, כדי שלא תפספסו שום
דבר קריטי.

אם יש משהו ספציפי שאתם רוצים שאשתף אתכם, או שיש לכם
שאלות, אתה בוודאי מוזמנים לכתוב לי בתגובות ואשתף אתכם
בדברים שחשוב לכם לדעת. אך אני מדגיש וחוזר על זה - אל 
תבקשו את הזהות שלי, אני לא אחשוף אותה. אני אעדיף להשאר
אנונימי.

ואם אתם חושבים שיש אנשים שגם חשוב להם לגלות את הדרך
למיליון בשנה, אתם יותר ממוזמנים לשתף את הבלוג שלי עם 
חברים שלכם, ואנשים שאתם חושבים שהבלוג הזה יכול לעזור
למישהו.

המטרה שלי לתת השראה ומוטיבציה לתת לאנשים לעשות את 
הצעד לקראת שינו בחיים שלהם. רוב האנשים נוטים להשאר
איפה שהם, כי זה נוח להם. והם לא מוכנים לעשות שינוי עד 
שהם מקבלים "פצצה לראש" כמו שאומרים. אז אם הבלוג שלי
עזר אפילו לבן אדם אחד לעשות שינוי בחיים שלו - אני את
שלי עשיתי!

למעני ולמענכם,
המיליונר העירום

תגובה 1: