יום חמישי, 2 בפברואר 2017

שיווק שותפים בחו"ל



שיווק שותפים בחו"ל - זאת ההחלטה שלי!


החלטתי שאני מפסיק עם השיווק שותפים של הארץ, ושאני מתמקד בשיווק שותפים בחו"ל. יש לכך כמה סיבות, ובעיקר בעקבות התכתבויות שלי עם אנשים נוספים במועדון, ובעיקר לאחר שהתעמקתי יותר בפרסום ממומן, ובנתונים נוספים שאספתי במשך הימים האחרונים.

למה דווקא שיווק שותפים בחו"ל?

1. קודם כל אני יודע אנגלית ברמה מאוד גבוהה, יש לי את האפשרות לפנות לקהל בחו"ל.

2. הרבה יותר אנשים, הרבה יותר אופציות שיווק, יש מגוון ענק!

3. עלויות פרסום זולות יותר.

בנוסף יש גם חסרונות בשיווק שותפים בחו"ל:

1. אני לא מכיר את הקהל של חו"ל, אני לא יודע מה ההתנהגות שלו כמו שאני מכיר את ההתנהגות של ישראלים.

2. המון אופציות! זה גם חסרון וגם יתרון. החסרון שבזה שאני עלול ללכת לאיבוד במציאת מוצר לשיווק.


אילו מוצרים אני הולך לשווק בחו"ל?

החלטתי להתבסס על אתר רשת שותפים ענקית בחו"ל, שהשם שלה מאוד מוכר, ואולי אתם אפילו כבר שמעתם על הרשת שותפים הזאת, והיא נקראת קליק בנק (ClickBank). יש שם המון תחומים, המון אופציות לשיווק דברים, וזה נחשב לאתר מאוד אמין ובין הגדולים, אם לא הכי גדול בחו"ל.

אני עדיין לא יודע על איזו נישה אני אלך, אני עדיין צריך לחקור לעומק את התחום הזה של שיווק שותפים בחו"ל, ואיך זה עובד מבחינת ממומן, ומה הכי כדאי לעשות. אני יודע שבקרוב הולך לצאת קורס לשיווק דרך קליקבנק במועדון שאני נמצא בו, ואני מקווה שאני אקבל שם כלים חזקים שיעזרו לי.
אני רק מקווה שהקורס הזה יצא כמה שיותר מהר, כדי שאני אעמוד ביעד השנתי שלי, ואם לא, אני אמצא דרך ללמוד את זה ולהשתמש בשיטות שיווק שאני לומד במועדון כדי לקדם את המוצרים מקליקבנק לאנשים בחו"ל.


אז זה העדכון שלי עד כה, אני כמובן אמשיך לעדכן בכל אפשרות שאני יכול, אף על פי חוסר שעות השינה המטורפות שאני גורר אחריי. אבל איכשהו עם כל זה שאני לא ישן הרבה, אני מאוד אנרגטי ורק רוצה לעשות, ומרגיש שאם אני הולך לישון אני מבזבז זמן מאוד יקר, זמן שאני יכול לעשות בו המון דברים ולקדם את עצמי! ואיך אומרים? יהיה מספיק זמן לישון  בקבר? או משהו כזה....


למעני ולמענכם, המיליונר העירום.

תגובה 1:

  1. למיליונר האנונימי שיהיה בהצלחה, לחסוך מיליון שח זה טוב מאוד גם בחמש שנים.

    השבמחק