יום רביעי, 11 בינואר 2017

חבר'ה - אני עייף!



הרכב צריך עוד דלק...

היי חברים, יש כמה דברים שאני רוצה לשתף אתכם, ולהגיד לכם משהו - זה לא קל! אתמול התחלתי לכתוב לכם פוסט חדש, ופשוט נרדמתי בין כתיבת השורות, והיום מחקתי את כל מה שכתבתי, ואני אשתף אתכם בהרגשה שלי. 
אני מניח שהגוף זועק לי ומנסה להתריע לי שחסרים לו כמה שעות שינה, אולי אפילו ימי שינה. מה שטוח יש הבדל קיצוני בין מה שהייתי רגיל לישון עד לפני חודשיים, לבין מה שאני ישן היום. במקום ללכת לישון בשעות שהייתי רגיל לישון בהם, אני חוקר את עולם האינטרנט ואני נמצא על המחשב עוד כמה שעות. מה שזה אומר שכל יום אני מוריד לעצמי כמה שעות שינה ממה שהייתי רגיל בעבר.

וזה לא קל, אני מתקשה להתעורר בבקרים, קשה לי להפרד מהמיטה החמימה ולצאת החוצה לקור ששורר בחוץ. לוקח לי הרבה זמן עד שאני מתניע את עצמי ומגיע לקצב עבודה הרגיל שלי. יכול להיות שאני גם פוגע בגוף שלי עם החוסר בשעות שינה. ויש רק דבר אחד שמחזיק אותי להמשיך עם זה - שאני יודע שעוד מעט אני לא אצטרך יותר לעבוד בעבודה הרגילה שלי, ושאני לא אצטרך יותר לספור את השעות שינה שלי ולהיות בלחץ של זמן. 

אני יודע שברגע שאצליח להכניס משיווק שותפים פי 2 מהמשכורת הרגילה שלי ולפחות ל - 3 חודשים רצוף, אני יכול להגיד ביי לעבודה, ואז לקחת לי שבועיים של השלמת שינה וחגיגות בעיקר!
וכדי לזכות בפרס הזה אני חייב לעבוד קשה עכשיו, לנתב את הזמן שלי בין העבודה הרגילה לעבודה באינטרנט, ובין כל העבודות גם ללמוד את תחום השיווק השותפים בצורה הכי מקצועית שאפשר.

אני מחפש כל מיני דרכים על מנת לשמור על ערנות ביום - יום, אני משתדל לעשות מידי פעם בבקרים קצת פעילו גופנית קלילה כדי להתעורר מהר יותר ולהתניע את המנוע. אני שותה קפה במשך היום - ואני חייב לשתף אתכם שנראה לי שקפה בכלל לא מעיר אותי ולא עושה שום דבר, או שאני ספציפית לא מרגיש אותו. אני גם כל הזמן חושב ומדמיין את המטרה - איך החיים שלי יראו כשארוויח יותר מ30,000 שקל בחודש משיווק שותפים. פשוט חלום שאני אהפוך למציאות! וההרגשה לדמיין את זה - הרגשה מדהימה, ונותנת לי את הכח להמשיך ולבעוט בכל הכח כדי להגיע לשם!

אני מניח שזה השלב שרוב האנשים פורשים - קשה להם, לא נוח להם, לא כיף להם, עייפות, רעב, צמא. זאת הנקודה שאני צריך להיות חזק ולהמשיך, לא לוותר, לא להיות כמו אחרים שפרשו במירוץ הזה - כי אני הולך לנצח! לא בא לי להיות לוזר כמו רוב האנשים שניסו פעם אחת, לא הצליחו, ופרשו מהמירוץ הזה עד הקבר. לי זה גורם קצת חלחלה לחשוב שבן אדם חי כאן תקופה מסוימת, זה יכול להיות 50 שנה ויכול להיות גם מעל 100 שנה. ולבן אדם יש את האפשרות לחיות את החיים שהוא רוצה, בחופש שלו, אנחנו בעולם מתקדם שמאפשר את זה ביותר קלות מאי פעם! 

ועדיין אנשים ממשיכים לפרוש כי זה לא נוח להם, כי זה קשה להם והם צריכים להתאמץ להגיע לחלום שלהם, אך לרוב החלום נשאר בגדר חלום, כי אם לא עושים משהו כדי להפוך אותו למציאות - זה לא יקרה לבד, לא משנה כמה תפילות תשלחו.

אני אשמח אם תגיבו בתגובות ותעזרו לי לשמור על אנרגיות ועל הכח להמשיך, גם להתפתח בעולם האינטרנט וגם להמשיך לעדכן אתכם כל יום. אני רוצה להרגיש שאני עושה את הבלוג הזה לא רק בשבילי כיומן מסע, אלא גם בשבילכם, כדי שגם אתם תלמדו ותדעו מה צריך לעשות כדי להגשים את החלום שלכם, ולא לתת לא לשקוע בדמיון שלכם.


למעני ולמענכם,
המיליונר העירום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה