יום שני, 9 בינואר 2017

הכנות אחרונות לפני הקמפיין הראשון שלי - התרגשות!



בעוד ממש רגע אני מתחיל את הקמפיין הראשון שלי בשיווק שותפים!


ממש בעוד רגע אני מתחיל את הקמפיין הראשון שלי בשיווק שותפים, ומה שזה אומר שאני ממש מתרגש להתחיל לעשות משהו פרקטי ומעשי, ולהשתפשף קצת עם הדברים הבסיסיים שלמדתי עד עכשיו. 
לפני שאני מתחיל את הקמפיין השיווק שלי, אני רוצה לעדכן אתכם שבחרתי את המוצר אותו אני הולך לשווק. מדובר בקמפיין של עסק בתחום הלימודים. מדובר בבית ספר למשחק שמכשיר דור חדש של שחקנים. אני לא אפרט איזה בית ספר מכמה סיבות.
בכל אופן, על שיווק הקמפיין הזה אני אקבל תגמול עבור כל ליד, כלומר עבור כל גולש שרושם את פרטיו בעמוד הנחיתה ושהוא מאושר על ידי המערכת. התגמול שאני אקבל עבור כל ליד מאושר הוא 10 ש"ח. אני יודע שזה לא נשמע הרבה, אבל זאת בהחלט התחלה יפה כדי להתחיל להשתפשף בעולם האינטרנט ובפרט שיווק שותפים. אם אני אצליח לגרום ל - 5 אנשים להרשם ביום בדף נחיתה, הרי שעד סוף החודש, נניח 20 יום, אני אכניס 1,000 ש"ח! תוספת לא רעה לשכר שאני מרוויח היום. במידה ואני אהיה תלמיד מצטיין החודש ואני אצליח לרשום 10 אנשים ביום לדף נחיתה, אני אכניס 2,000 ש"ח. אני חייב להיות התלמיד המצטיין של החודש! :)

מה זאת אומרת ליד מאושר?

אני לא מתכוון למאושר מהמילה אושר, אני מדבר על ליד שאישרו אותו כליד תקין. אותן חברות שמשלמות עבור הליד רוצות לקבל לידים איכותיים, ויש כמה פרמטרים שמגדירים האם הליד תקין או לא. במידה והליד השאיר מספר טלפון לא תקין / פקטיבי, הרי שהליד לא תקין. אם הליד לא ענה לטלפון מספר פעמים ולא הצליחו להשיג אותו, הרי שהליד לא תקין. אם הליד טוען שאין לו מושג על מה מדובר ושהוא לא השאיר פרטים בשום מודעה כזאת או אחרת, הרי שהליד לא תקין.
ואם תחשבו על זה - זה לגיטימי בהחלט.
והחברות גם רוצות למנוע ממשווקים להכניס בעצמם פרטים של אנשים מאיזה ספר טלפונים (אם עדיין קיים כזה בכלל), מבלי שהם בכלל מודעים שהפרטים שלהם עברו לגורמים שונים. ורק שתדעו שזה גם לא חוקי למלא פרטים של אנשים אחרים בפרסומות - זה עבירה על חוק הספאם. זה החוק ששומר או לפחות מנסה לשמור על מוסריות בשיווק, במיוחד בעולם האינטרנט.

איך להביא אנשים אל דף הנחיתה שלי?

קבלתי לינק ייחודי שלי לפרסום ההצעה לבית ספר למשחק. מה זאת אומרת לינק ייחודי? זה אומר שלקחו את מודעת הפרסומות, שכפלו אותה, וסימנו את המשוכפלת כדף שמשויך אלי, ובכך ברגע שבן אדם שגולש באינטרנט מגיע לדף נחיתה שלי, ומשאיר את פרטיו בטופס - העסק יודע שהליד הזה הגיע דרך הדף שלי, ושהתגמול מגיע לי.
יש כמה שיטות להביא גולשים, כלומר תנועה, אל דף נחיתה שלי. ואפשר לחלק אותם ל - 2 סוגים. האחד מאגד בתוכו שיטות לפרסום חינמי, והאחר מאגד בתוכו שיטות לפרסום ממומן.
אתם יכולים לנחש לבד מה ההבדל...
אבל אני אסביר קצת מה ההבדל המשמעותי שמאחורי זה; כאשר אנחנו עובדים בשיטות חינמיות יש לנו הרבה עבודה לעשות, יש הרבה דברים שצריכים להכין על מנת לשווק באופן חינמי באינטרנט, יש הרבה עבודה של פרסום ידני, שצריך לקחת מודעה ולפרסם אותה ידנית בכל מיני מקומות באינטרנט כדי שאנשים יכנסו אל המודעה. ואפשר להשתמש בשיטות ממומנות שמקצרות לנו את הדרך. אם זה שימוש בתוכנות שעולות כסף ועושות דברים מדהימים, ועד פרסום בפייסבוק שחוסך המון זמן בשיווק.

אז באיזו צורת שיווק אני בחרתי...

אני בחרתי ללכת על שיטות ממומנות, ואני דווקא הולך לכיוון פייסבוק. יש שם כל כך הרבה אפשרויות, ואפשר להגיע לתוצאות מאוד יפות ומבלי להוציא הרבה כסף, רק כמה שקלים בודדים ביום. 
אני צריך להכין מספר דברים על מנת להכין את המודעה שלי; אני צריך לבנות דף פייסבוק שמתאים לקמפיין שלי, וממנו אני יוצר את המודעה הממומנת שלי. ובשביל המודעה הממומנת שלי אני צריך לתכנן ולחשוב מי קהל היעד שלי וכיצד המודעה תראה, לחשוב על טקסטים מושכים, ולהקציב לעצמי תקציב ניסיון לשבוע הקרוב ולראות מה התוצאות, ואיך הכל נראה, כל הנתונים, סטטיסטיקות וכל מה שפייסבוק מציעים.
הסיבה הגדולה שבחרתי דווקא ללכת על שיווק ממומן הוא כי אני מאמין שזה עובד - אחרת אנשים לא היו משתמשים בזה. וסיבה נוספת היא שאני אוכל להתחיל להרוויח מהר יותר, ואני חייב לעמוד במטרה שלי עד סוף השנה, ויש עוד דרך ארוכה. ואני רואה כאן הזדמנות להשקיע את מעט הכסף שיש לי על מנת לקבל תמורה גבוהה יותר.

הדבר הכי חשוב בפרסום ממומן לקמפיין PPL

הוא תמיד להיות ברווח. מה זה אומר? אם אני מקבל 10 ש"ח עבור כל ליד, זאת אומרת שאני חייב שהליד יעלה לי פחות מ10 ש"ח. וכמה שפחות, יותר טוב לי. לצורך הדוגמה נרשמו 100 לידים, מתוכם אישרו לי 80 כלידים תקינים, הרי שקבלתי עמלה של 800 ש"ח. ואם שלמתי עבור כל ליד 4 ש"ח לפייסבוק, הרי שהוצאתי 400 ש"ח. אני אהיה ברווח של 400 ש"ח, וזאת המטרה שלי - להיות תמיד ברווח!

מחר אני אעדכן אתכם לגבי כל מה שקורה, ואיך הולך לי עם הבניית הקמפיין הממומן בפייסבוק, אני עדיין רוצה לעבור על קצת חומר שיש במועדון על פרסום ממומן ולדעת את התחום הזה יותר טוב, אז נותרו לי כמה שעות בודדות היום להמשיך לעבוד על זה, ומחר מצפה לי יום מאוד ארוך!



למעני ולמענכם,
המיליונר העירום.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה