יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

המיליונר העירום


המיליונר העירום


21.12.2016, עוד מעט שנה חדשה, שנת 2017.
החורף הגיע והקפור מכה בנו, יחד עם גשמים, ברקים ורעמים.
אני חושב שלקח קצת זמן, אבל זה טוב שהוא הגיע סוף סוף.

מזג האוויר גורם לנו להיות יותר זמן בבית,
יותר זמן לחשוב על דברים, על החיים.
וקבלתי החלטה, החלטה חשובה וגורלית!
שנת 2017 הולכת להיות שנה של שינוי
משמעותי.

ויחד עם זאת קבלתי החלטה נוספת,
החלטתי לשתף את העולם עם מה שאני עושה,
אני הולך להכנס לעולם חדש, לעולם
האינטרנט, כדי ליצור שינוי...

קבעתי לעצמי מספר מטרות לשנת 2017,
האחת והעיקרית ביותר שאותה אני רוצה 
לשתף אתכם היא שאני הולך להשיג, תוך
שנה מהיום, 1,000,000 ש"ח!

חלקכם אולי חושבים שזה יומרני להגיד
דבר כזה, אני חושב שזה פשוט לקבל
החלטה להשיג משהו וללכת עם זה עד
הסוף!

אני קובע את התאריך ה- 01.01.2018
כתאריך שבו אני ארוויח מיליון שקל!
אנשים עשו את זה בעבר, והוכיחו שזה
אפשרי, ואני הולך להוכיח גם לי וגם
לאחרים פעם נוספת שזה באמת בר
ביצוע!

אני הולך לשתף אתכם בכל התהליכים 
שלי באופן יומיומי, אתם תקבלו כאן
את כל הדרך שלי, את כל הטעויות 
שאעשה בדרך, ואני בטוח שאעשה,
זאת בורות לחשוב אחרת.
ויחד עם זאת אני אגיע למטרה שלי!

הסיבה שאני כל כך רוצה לשתף את 
מה שאני הולך לעשות עם כולם היא
משום שאני בטוח שחלקכם יעודדו 
אותי, ויתמכו בי לאורך התהליך שלי,
ויתחברו אלי בפן האישי - ואני אשמח,
זה מאוד יעזור לי.
ואני בטוח שיהיו גם כאלה שזלזלו,
יקניטו, ידכאו, יפגעו, יצחקו עלי,
וזה בסדר גמור, אני מקבל את הדעות
של כולם, יחד עם זאת זה לא אומר 
שאני מסכים עם כולם.
אבל אני רק אאגור מזה את הכח ואת
העוצמה להמשיך ולהוכיח לכם שאני
יכול להרוויח מיליון שקל בשנה!

אתם הולכים לעבור איתי מסע מדהים,
וגם אני וגם אתם הולכים ללמוד הרבה
על עולם האינטרנט, וכיצד העולם
העסקי הזה עובד.
ולכן אני אשמח אם תמשיכו אותי לכל
אורך הדרך, זה לא פשוט לעשות דבר
כזה לבד.
ולכן אני בטוח שביחד נצליח!

אז אתם בטח שואלים את עצמכם 
למה פתחתי את הבלוג עכשיו אם אני
מתחיל את התכנית ב - 01.01.2017?
מהסיבה שאני רוצה לשתף אתכם בכל 
הדרך שאעשה, וזה כולל את ההכנות
למסע האדיר הזה שאתם שותפים לו!

ואני בטוח שזאת לא באמת השאלה 
שאתם שואלים את עצמכם. השאלה
שאתם באמת חושבים עליה כרגע היא:
למה לעזאזל הוא קורא לעצמו ולבלוג:
"המיליונר העירום"??

את זה אתם תגלו בהמשך, כשאשתף
אתכם קצת עלי ושתכירו אותי טוב 
יותר. ;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה