יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

אז מאיפה מתחילים את הדרך?


לכל מסע צריך להיות נקודת התחלה


כל מסע שאנחנו מתחילים יש לו נקודת התחלה. 
אם אנחנו מתחילים מסע רגלי, כמו המקור של 
המילה "מסע", אנחנו מכינים ציוד - אם זה אוכל,
שתיה, בגדים, אביזרי עזר ועוד כל מיני דברים
שצריכים להיות רשומים בצ'ק ליסט.

אז מה אנחנו צריכים להכין למסע שלנו? מסע
אל תוך הסודות הכי כמוסים ואפילם של האינטרנט,
למטרת המיליון שקל עד 01.01.2018.

אז דבר ראשון שאני צריך להכין למסע שלנו,
הוא קודם כל הדרך; דרך אילו שבילים, כבישים,
מנהרות, גשרים אנחנו נצטרך לחצות בדרך למטרה,
האם יש קיצורי דרך אפשריים שבטוחים יותר?
יכול להיות שיש, ואני צריך לבדוק את זה ב - 9
הימים הבאים.

בנוסף מה הכלים שאני צריך לקחת איתי למסע,
איזה ידע אני צריך ומאיפה אני משיג אותו?
מי האנשים שמהם אני צריך ללמוד מה לעשות
בדיוק. 
אתם בטח מכירים את המשפט: "מטעויות לומדים",
אני אומר: "מטעויות של אחרים לומדים", כלומר
עדיף לראות מה מישהו אחר עשה, במה הוא נכשל
ולא לחזור על הטעויות שלו.

אני לא משלה את עצמי, ואני בטוח שגם לי יהיו
טעויות בדרך, אין ספק. ואני אשתף אתכם ואתם
תלמדו מהטעויות שלי.

אז המחשבות עוד רצות לי בראש, ויש לי הרבה
דברים להכין למסע הזה.
מחר אני הולך לעשות סקירה באינטרנט על כל
התחום הזה, ולהשיג כמה שיותר מידע שיכין
אותנו למסע הזה ביחד.

אז אני לא יודע מי קורא את הבלוג שלי ומי
מתעדכן, אני מציע לכם להכין איזה קובץ וורד,
ולהתכונן ליום לימודים ארוך ביחד איתי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה