יום חמישי, 23 בפברואר 2017

היעלמות של המיליונר העירום!



לאן נעלם המיליונר העירום?!

שלום קוראים יקרים,
כבר המון זמן שלא כתבתי כאן פוסט חדש, אם אני מנחש נכון תוך כדי כתיבת השורות האלה - מאז תחילת החודש.
יצא שהשקעתי קרוב לשעה בכל יום כדי לכתוב את הפוסט שלי אליכם. ולשתף אתכם בעשייה שלי. היה לי מאוד כיף לכתוב לכם, ולראות גם מידי פעם כאלו שכותבים, מגיבים, תומכים בי. יחד עם זאת זה גזל המון זמן שכמעט ולא היה לי, והייתי בהמון לחץ, חוסר שעות שינה. 
ולכן החלטתי שאני לא אכתוב כאן כל יום, אלא ישתף בעדכונים אחת לכמה לזמן מה... אני לא יודע כרגע מה תהיה תקיפות הכתיבה שלי כאן, אני מניח שזה תלוי במצב רוח, בזמן שיש לי, ובעוד כמה דברים שישפיעו כמובן.

האם המיליונר העירום מפסיק עם המסע?!

חס ושלום, אני לא מפסיק לרגע. אני לא מסכים לעצמי להוריד לרגע את העיניים של מהמטרה שלי. ואני מבטיח לכם ומתחייב שאני אשיג את המטרה הזאת. ואני מקווה שבדרך שלי אוכל לעזור לאנשים אחרים לראות שזה אמיתי, ושזה אפשרי. הרי אם מישהו כבר עשה את זה בעבר, בוודאי שזה אפשרי. רק שאחרים לא היו מוכנים לעשות את מה שהוא עשה כדי להגיע לשם. אחרים לא היו מוכנים להשקיע בשביל להגיע לשם. אנשים לא העזו לנסות דברים חדשים, ללכת במסלולים חדשים. רוב האנשים מתקבעים על הדרך שלהם, על מה שהם כבר מכירים, ומפחדים לנסות דברים חדשים.

ואני מאמין שככל שיהיו יותר הוכחות שאנשים כן מצליחים להגיע למקומות של הכנסות גבוהות, יותר ויותר אנשים יאמינו שזה אפשרי. ויפסיקו להתפשר על הדברים שהם באמת רוצים ויתחילו להגדיר את הדברים שהם רוצים כדברים שהם צריכים!

אז קצת עדכונים מהחודש האחרון:

בחודש האחרון ניסיתי לשווק מוצר שהוא יחסית יקר, ועולה כמה אלפי שקלים - מדובר בקורס דיגיטלי. והמלצתי עליו בכל מיני מקומות, בעיקר במדיות החברתיות, לפי ההנחיות והתכני לימוד שיש במועדון TO DO IT, והצלחתי לבצע מכירה אחת! ואתם יודעים למה אני מאושר ממכירה אחת?! כי הרווחתי 1,000 שקל רק מהמכירה הזאת ומכמה פוסטים באינטרנט! וזה פשוט מטורף!
זה רק הוכיח לי שזה עובד, שאפשר לעשות כסף באינטרנט. 

מעולם לא יצא לי שקבלתי ככה סתם בעבודה שלי בונוס של 1,000 שקל, לא משנה כמה השקעתי, וכמה נתתי מעצמי. וכאן השקעתי, נתתי מעצמי וקבלתי בונוב של 1,000 שקל על תוצאה שהבאתי לבעל המוצר! 
אותי אישית זה ממה מרגש, ועושה לי אנרגיות מעולות להמשיך ולהמשיך... יש עוד המון מה ללמוד, אני רק נגסתי בקצה הקרחון. 

אז כרגע אני ממשיך במסע הלימוד והעשייה שלי, ואני מאחל לכולם המשך יום נפלא והמון אנרגיות חיוביות! ותחשבו טוב מאוד מה הדברים שאתם באמת צריכים בחיים שלכם ולא מוכנים להתפשר עליו.


למעני ולמענכם,
המיליונר העירום.

3 תגובות:

  1. איפה נעלמת ?
    מחכה להתפתחויות

    השבמחק
  2. יפה מאוד! יש עדכונים מהזמן האחרון? מעניין לדעת מה איתך..

    השבמחק
  3. היי קוראים יקרים. :)
    כתבתי פוסט חדש עם עדכונים חדשים.
    מקווה שבפעם הבאה שאכתוב לא תהיה
    כזאת הפסקה ארוכה.

    השבמחק