יום שלישי, 3 בינואר 2017

תקלה רצינית! אך רק לטובה.



תקלה רצינית! אך רק לטובה.






היי קוראים יקרים, אני יודע שמי שעוקב אחריי שם לב כי לא
עדכנתי במשך מספר ימים, וזה כואב לי שלא עדכנתי אתכם,
זה לא משום שלא רציתי - מאוד רציתי! מה שקרה, היה בתזמון
מעולה, ותכף אספר לכם ואתם תדעו...

הלך המחשב!

לקראת סוף השנה, המחשב הנייד שלי הפסיק לעבוד סופית, וזה
לא שידעתי שהוא גוסס, כבר ראיתי את זה בחודש האחרון, אבל
לא עלה לי לרגע המחשבה שזה יקרה דווקא בסוף שנה.

אז מה שקרה זה שהסוללה של המחשב הנייד שלי הפסיקה להתמלא,
ומה שגרם לכך שכל פעם שאני צריך לעבוד עם המחשב, אני חייב
שהוא יהיה מחובר לחשמל עם כבל. 
ולפני מספר ימים גם זה לא עזר, והמחשב לא נדלק בכלל. זה לא קל
לקבל את זה, אך אני ראיתי כאן הזדמנות נהדרת, הזדמנות לשדרג
את עצמי עם מחשב חדש לקראת השנה החדשה!

כנראה שבאופן מסתורי, אולי התת מודע שלי תכנת שזה יקרה, כדי
שאהיה מוכן למסע שלי עם כלי חדש - מחשב חדש!

אז כמה עדכונים חמים:

קודם כל המשכתי להתכונן למסע ולחקור את הנושא של שיווק שותפים,
וקבלתי החלטה ממי אני הולך ללמוד - כן, סוף סוף הגעתי להחלטה הזאת!
אני לא אפרט כאן על האופציה שבחרתי משום שבשביל זה אני צריך לכתוב
פוסט חדש, ולא להעמיס על מה שאני רוצה להעביר לכם כאן.

אז השתמשתי במחשב אחר על מנת להמשיך להתכונן למסע, ולצערי קבלתי
החלטה שלא להכנס לבלוג שלי מאף מחשב אחר, על מנת לא להשאיר אפילו
את החותם הכי קטן שיקשר אותי לזה - הזהות שלי מאוד חשובה לי.

המסר הגדול שלי להיום

הדבר הכי חשוב שאני רוצה להעביר לכם כאן זה שאתם חייבים לשמור
על אופטימיות כל הזמן! גם אם קורה הדבר הכי רע - תסתכלו על זה 
כהזדמנות להמשיך הלאה ולהתקדם.
בדיוק כמו שקרה לי עם המחשב - אומנם כן הייתי מבואס בהתחלה מזה
שהלך המחשב שלי ושאני צריך להוציא אלפי שקלים על מחשב חדש,
כסף שכרגע ממש קשה לי להוציא. ובכל זאת ראיתי כאן הזדמנות לרכוש
כלי חדש שישרת אותי למשך שנה שלמה ואני אוכל להתפנק עליו.

ואני מבטיח לכם שאם תראו בכל דבר הזדמנות - אתם רק תצמחו מזה!
ואם בכל דבר תסתכלו רק על הדבר השלילי, אתם תתבאסו, המוטיבציה
שלכם תרד ואתם לא תצליחו להגיע לאן שאתם באמת רוצים להגיע.
וזה שיעור מאוד חשוב שלפי דעתי כל אחד צריך ללמוד ולדעת אותו!

אני יכול לתת לכם שלל של דוגמאות בנושא, הדוגמה האחרונה
שנתקלתי בה היא של בחור בשם צחי רוזנטל, אותו בחור שהחלטתי
ללמוד ממנו שיווק אינטרנטי ולהתמקצע בשיווק שותפים.
היה לו מקרה לפני כמה שנים, בהם כל פעם שהיו רושמים את השם
שלו בגוגל, ההשלמה האוטומטית הייתה משלימה מילים שליליות עליו,
בעיקר בגלל shaming שעשו לו מתחרים אחרים בתחום.
במקום להסתכל על זה בעין שלילית, ולהתבאס ואפילו לסגור את העסק,
צחי ראה כאן הזדמנות פז להוכיח לכל העולם אחרת!

הוא תבע את גוגל, ניצח אותם, הרוויח 30,000 ש"ח מהתביעה, עשו
עליו כתבות בארץ ובעולם, זה נתן לו פרסום הרבה יותר חזק! והגדיל
את העסק שלו פי כמה וכמה!
אתם יכולים לרשום בגוגל "צחי רוזנטל תובע את גוגל", ותגיעו לכתבות,
ראיונות שהוא עשה.

מה שמדהים כאן זה איך אפשר לקחת משהו שלילי ולראות בזה הזדמנות
למשהו חיובי שאפשר לעשות ולהתפתח ממנו.

אז זה השיעור שלי להיום, אני מקווה שקבלתם טיפ ענק לחיים, אז שיהיה 
המון בהצלחה!
ובפוסט הבא אני הולך לספר לכם על הדרך שבה אני בחרתי ללמוד על
שיווק שותפים וכיצד לעשות כסף באינטרנט.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה