יום שלישי, 17 בינואר 2017

הליד הראשון שלי בשיווק שותפים!



עשיתי את הליד הראשון שלי בשיווק שותפים!


(ככה אני מרגיש עכשיו)



או יותר נכון את 2 הלידים הראשונים שלי בשיווק שותפים!
אני חייב להודות שזאת הרגשה מדהימה! גם אם מדובר בהישג קטן, זה עדיין הישג, והישג ראשון שלי במסע אל המיליון שקל עד סוף השנה. ואני מרגיש שעשיתי את הצעד הראשון, ועכשיו נותר לעשות עוד צעד, ועוד אחד, ועוד אחד, ולהמשיך ללכת עד שאגיע למטרה שלי.

האם הרווחתי מזה כסף?

אז קצת פרטים טכניים של מה שעשיתי ומה השינויים שביצעתי, ומה התוצאות שקבלתי, והאם בכלל הרווחתי כסף? 
להזכירכם הקמפיין שעשיתי הוא קמפיין לידים של פייסבוק, כלומר אנשים ממלאים את הפרטים שלהם בטופס שנמצא בתוך אתר פייסבוק, אני מקבל את הפרטים האלה דרך פייסבוק ומעביר אותם הלאה למערכת שותפים של המועדון.
התוצאות שקבלתי עד רגע כתיבת שורות אלה הם ככה:
הקמפיין שלי נחשף ל - 439 אנשים בפייסבוק, מתוכם 3 לחצו על הלינק ועברו אל הטופס של פייסבוק, מתוכם 2 השאירו פרטים בטופס ושלחו אותו. אם שמתם לב אחוז ההמרות שלי מפייסבוק לכניסה ללינק הוא אחוז המרה מאוד נמוך, וליתר דיוק 0.68% המרה. 
ואחוז ההמרות מגולשים שנכנסו שהומרו לליד הוא יחסית מאוד גבוה, 2 מתוך 3, 66.67%. זה המרה מעולה. אני מסיק מזה שאין לי כרגע מה לגעת בתהליך שמתבצע לאחר שהגולש נכנס אל תוך הלינק.

קצת מבחינה כספית: הוצאתי על הקמפיין החדש שעשיתי (וכרגע אני מתכוון רק אליו, ולא מתייחס לקמפיין הקודם שלי, וכמובן שגם הוא מחושב בהוצאות של החודש) 18.97 ש"ח, מה שאומר 9.49 ש"ח לליד. כלומר שכרגע אני ברווח תיאורתי של 1.02 ש"ח עבור הקמפיין שלי.
עכשיו אני אסביר למה כתבתי רווח תיאורתי. לפני שאני מקבל את העמלה על הליד אני צריך שהליד יהיה רלוונטי ובאמת יתעניין בהצעה. במידה ולא הצליחו להשיג את הליד מספר פעמים, במידה והמספר שגוי או לא תקין, במידה ולבן אדם אין מושג למה התקשרו אליו - הליד נחשב לא תקין ואני מאבד את העמלה שלי. ולכן אני צריך לחכות על מנת לראות האם הלידים שלי אושרו או לא.

אז לשאלה הסופית, האם הרווחתי?

כנראה שכרגע אני ברווח מזערי מאוד, יחד אם זאת זה הישג יפה מאוד לפעם ראשונה. תחשבו על זה לעשות קמפיין ראשון וישר לראות שעל פי הסטטיסטיקות הראשונות אני ברווח ולא בהפסד. לא יודע מה אתכם, אני מאוד מתרגש מזה, וזה נותן לו עוד מוטיבציה להמשיך וללמוד את התחום ולהשתפר כל הזמן!

אז מה השלב הבא במסע?

אני אמשיך ללמוד עוד, נהיה כבר דרך קבע יומיומית, כל הזמן ללמוד ולהשתפר. אני עושה את זה באופן שגרתי יומי כבר כמעט חודש שלם, משהו שלא עשיתי כבר המון זמן! אני חושב מאז הבית ספר לא למדתי משהו ברצף כמו הפעם הזאת!
אני אתן לקמפיין להמשיך לרוץ עד שהוא ישלים שבוע, אצלם את התוצאות ואשכפל את הקמפיין ואשנה בו משהו קטן. אני אתחיל קודם בשינויים של נראות הפוסט בפייסבוק עצמו, כלומר אני פעם אחת אשנה את תוכן הטקסט, פעם אחרת אשנה את התמונה, פעם אחרת אשנה קריאה לפעולה מתחת לתמונה. ואראה כל פעם מה מביא תוצאות טובות יותר לסטטיסטיקה של כניסות לטופס השארת פרטים, ומה פחות טובה לסטטיסטיקה. וככה אני אדע איזה שינוי להשאיר, ואיזה שינוי לבטל. וכל מה המודעה שלי תהיה חזקה יותר ותניב סטטיסטיקות ותוצאות טובות יותר.


למעני ולמענכם,
המיליונר העירום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה