יום שלישי, 24 בינואר 2017

הדרך לדעת הכל בעולם של היום!



איך לדעת הכל בעולם של היום?

איך לדעת הכל בעולם של היום? שיווק שותפים - המיליונר העירום




היום אני רוצה לדבר אתכם על היועץ האישי שיש לכל אחד ואחת מכם. ויש לכם אותו כל הזמן - 24 שעות ביממה, במשך 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה! 
בעזרת היועץ האישי הזה אתם יכולים לדעת כל דבר אשר תרצו, תוכלו לשאול אותו כל שאלה ולקבל תשובות על כל דבר. ובנוסף תוכלו לקבל המון זוויות ראייה על המון דברים שונים.
תדמיינו שמצאתם את "אבן החכמים" ואתם יכולים לשאול אותו כל שאלה ולקבל תשובה עליה - מדהים, נכון?! ואתם יודעים מה הדבר הכי יפה בכל הסיפור הזה - שהיועץ הזה הוא חינם לגמרי! איזה כיף זה שיש יועץ בכל זמן נתון ובזמינות מלאה!

גם אתם הסתקרנתם ואתם רוצים לדעת על מה אני לעזאזל מדבר? אם לא דילגתם על הפסקה וקראתם את הכותרת הבאה, אם עדיין לא קראתם, אני מבקש שתתאפקו עוד שניה (הנה עכשיו קפצתם לקרוא!), אז הדבר שאני מדבר עליו הוא:

Google - היועץ האישי שלך!

אני לא צריך לפרט מה זה גוגל, אם אתם לא מכירים את גוגל, אני אפילו מופתע שהצלחתם להגיע לבלוג שלי ולקרוא אותו. בכל אופן, Google היא מנוע החיפוש הכי גדול ומתקדם שקיים היום! והוא נועד מסיבה אחת - כדי שכל המידע בעולם יהיה נגיש במהירות ובזריזות לכל אחד. זאת אגב הסיבה שהם הצליחו כל כך, הם הפכו את המידע באינטרנט לנגיש בצורה מאוד מאוד נוחה. בנוסף ל - Google המון כלים ופיצ'רים שעוזרים בהמון דברים, וזה פשוט תענוג לעבוד עם הכלים האלה!

Google כמנוע החיפוש הכי טוב בעולם

קודם כל חשוב לי קצת להרחיב על הרעיון ש Google הוקמה עליו - להנגיש מידע לאחרים. ובעזרת מנוע חיפוש שהם בנו הם מצליחים לעשות את זה ובהצלחה של מספר שנים! אז איך הם עושים את זה?
קודם כל ל - Google יש מנוע ענק שסורק את כל האינטרנט בכל זמן נתון וללא הפסקה, המנוע הזה סורק כל אתר ואתר וכל דף ודף ברחבי האינטרנט ואוסף מידע על הדפים האלה. התוכנה הזאת מקדישה תשומת לב מיוחדת לאתרים שהם חדשים, לאתרים קיימים שביצעו שינויים, ולקישורים מתים.
לאחר ש Google אוספת מידע על אתרים, המערכת שלהם מתחילה לארגן את המידע על ידי יצירת אינדקס. ומקטלגת את אותם אתרים על פי המון קריטריונים ובכך היא יודעת כיצד להביא לנו את המידע הכי מדויק אותו חיפשנו. 
בנוסף המערכת שלהם יודעת לזהות מה ספאם ומה לא ספאם ועל ידי כך היא יודעת להרחיק מאיתנו את הספאם כאשר אנחנו מחפשים מידע בעזרת מנוע החיפוש שלהם.
יש המון טריקים לחיפוש במנוע החיפוש של Google, למשל אם תרשמו את המילה "סרט" ותעשו חיפוש אתם תראו ישר סרטים שמוצגים בבתי קולנוע באזור שלכם. המטרה שלהם גם שזה יהיה הכי פשוט שיש לשימוש וקל.

לטיפים וטריקים נוספים בחיפוש בGoogle לחצו כאן!
לאחר שנכנסתם לקישור לכו למטה, יש לכם כפתור לכל הטיפים והטריקים - תהנו. ;)

אפליקציות של Google

מעבר למנוע החיפוש החזק שGoogle מציעים, הם גם מציעים מגוון אפליקציות שמאוד נוחות לעבודה ולדברים נוספים. אם זה יומן גוגל שמאוד נוח לעבוד ומסתנכרן עם הפלאפון שלכם ועם WAZE. לדוגמה: אם קבעתי פגישה מחר בשעה 14:00, ואני מכניס ביומן גוגל את הכתובת של הפגישה (וכמובן לאחר שהגדרתי שזה יסתנכרן אוטומטית עם WAZE - זה ממה קל לעשות את זה) אני אקבל ב WAZE התראה מתי אני צריך לצאת לכיוון הפגישה.
בנוסף למי שעדיין לא עובד או מכיר את DRIVE - מאוד מאוד מומלץ! קודם כל מדובר בענן חינמי של 15 GB שגוגל נותנים לכל אחד שפתח GMAIL, אתם יכולים לעלות לשם קבצים, לגבות אותם, לשתף עם אחרים קבצים מסוימים או תיקיות. 
בנוסף בתוך ה DRIVE אתם יכולים ליצור קבצי SHEET, DOCS ו SLIDES, שהם בעצם אפליקציות שמאוד דומות לוורד, אקסל ופאוורפוינט של EXCEL. אני כבר זמן מה שלא משתמש ב אקסל בכלל, ורק בדרייב של גוגל - הרבה יותר קל ופשוט.
קצת ככה כדי שתבינו אלו אפליקציות שי לגוגל, תוכלו לראות אותם בתמונות הבאות:



(אתם יכולים ללחוץ על התמונה כדי להגדיל)

משהו נוסף שאני רוצה לחשוף אליכם זה הנתון המדהים ש - Google מציגה: המילה הכי מחופשת בגוגל בכל שפה כיום היא המילה: "איך", אנשים כל הזמן שואלים את גוגל איך לעשות דברים מסוימים. ואני ממליץ לכל אחד ואחת מכם להעזר במידע שגוגל חושפת את העולם אליו. אם אתם נתקלים באתגר ויש משהו שאתם לא יודעים איך לעשות - פשוט תשאלו את גוגל איך. אם לא מצאתם את מה שחיפשת בעברית - תחפשו באנגלית. אתם לא יודעים אנגלית? תלמדו! זאת השפה השניה הכי מדוברת בעולם (אחרי מנדרינית), והשפה הזאת תפתח אותכם לעולמות חדשות, דלתות יפתחו בפניכם, ורק דברים טובים יכולים להגיע אליכם מלדעת אנגלית. 

קצת עדכונים אישיים:

אני חושב שהבאתי לכם המון מידע אודות Google ואני מקווה שזה יעזור למי שפחות מכיר את האופציות שציינתי למעלה. וכמובן שאני יכול לדבר על Google עוד הרבה... אני מקווה שאת העיקר העברתי ושקבלתם מזה ערך. אני יודע שאני קבלתי ערך מזה שבדקתי תוך כדי כתיבת הפוסט הזה עוד דברים שלא ידעתי על גוגל. :) 

אז אני אמשיך עם כמה עדכונים אישיים - יצרתי את הפרסום הממומן שלי שיעבוד לפי המרות. כרגע נתקלתי באיזו בעיה טכנית שאני אפתור במהרה. ראיתי שקבלתי ליד אחד שנרשם, אך פייסבוק לא מזהה שזאת המרה לליד. כנראה פספסתי משהו בזמן שניסיתי להתקין את הקוד HTML בדף הנחיתה שלי... בכל אופן אני עכשיו אברר איך אני מתקן את זה ואמשיך עם הפרסום. וכמובן שאמשיך לעדכן אתכם בכל התרחשות הכי קטנה שיש. 


למעני ולמענכם,
המיליונר העירום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה