יום רביעי, 25 בינואר 2017

הדבר היחידי שישנה את חייכם!



הדבר היחידי שיגרום לכם לשינוי בחיים!


היום למדתי שיעור מאוד חשוב, שיעור קצר, לא ארוך, אבל גרם לכמה אסימונים בתוך הראש שלי ליפול, או יותר נכון ארגז שלם של אסימונים נפל עלי! ואני שמח שבמקרה נתקלתי בסרטון של מנטור בשם טוני רובינס, הסרטון הזה היה 2 דקות, והראה לי את המציאות שלי, ואיך אני יכול לשנות אותה.

אם תנסו לשחזר את ה - 5 שנים האחרונות. כמה פעמים רציתם משהו, רציתם להגיע לאיזו מטרה, לשפר את רמת החיים, לפנות יותר זמן לדברים שבאמת אתם רוצים לעשות, ובסופו של דבר לא עשיתם את מה שצריך כדי להגיע לאותה מטרה? אני בטוח שיש לכם הרבה מטרות שלא הגעתם אליהם. האם אתם יכולים לעלות על דעתכם מדוע לא הצלחתם להגיע למטרה הזאת?

אני מניח כי רציתם להגיע למטרה, אבל לא הייתם צריכים להגיע למטרה - וזאת הבעיה של רוב האנשים. הם רק רוצים דברים. אבל אנשים לא משיגים את מה שהם רוצים, הם משיגים את מה שהם צריכים!

בקיצור אני לא אחפור יותר מידי, היום זה קצר.
תצפו בסרטון ואני מקווה שאתם תקבלו ממנו את הערך שאני קבלתי.






למעני ולמענכם,
המיליונר העירום.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה