יום חמישי, 12 בינואר 2017

יוצאים לדרך!



יוצאים לדרך!

היי קוראים יקרים, היום אני מרגיש ממש טוב, והתחלתי את הקמפיין הראשון שלי בשיווק שותפים!
אני עדיין לא יודע אם עשיתי את כל הדברים שצריך, אך אני מקווה שאני אראה תוצאות בקרוב, וגם אם לא תוצאות מטורפות, אני אשמח לראות כל תוצאה, לראות איך זה עובד, להרגיש את זה, לקבל את ה- 10 שקל הראשונים שלי בשיווק ושתפים!




אז מה עשיתי כדי ליצור את הקמפיין הראשון שלי בשיווק שותפים?

אז קודם כל על מנת שאני אתחיל לשווק, ולא דרך הפרופיל האישי שלי בפייסבוק - יצרתי דף פייסבוק. אני אכתוב פוסט בהמשך על דף פייסבוק ומה המאפיינים שלו, ומה אפשר לעשות עם דף פייסבוק, כאן אני אספר מה אני עושה איתו על מנת להתחיל את הקמפיין שלי ולהתחיל לשווק.
הסיבה שבגללה אני משתמש בדף פייסבוק היא מהסיבה שרק בעזרת דף עסקי אפשר לעשות פרסום ממומן בפייסבוק. ולשם כך הקמתי דף פייסבוק (שאני לא אגיד כאן איך קוראים לו, ואתם יכולים לנחש כבר למה). את דף הפייסבוק התאמתי להצעה שלי מבחינת השם, מראה, תמונות, כמה פוסטים קטנים כדי שאם ובמידה מישהו יגיע לדף העסקי הוא יראה שזה משהו שיש בו חומר, ושהוא יחסית פעיל, ושנכתבו בו פוסטים. 

לאחר מכן בניתי את הקמפיין הממומן שלי במערכת פרסום של גוגל, ואני חייב לשתף אתכם שלקח לי המון זמן לעשות את זה! קצת התבלבלתי עם כל הפרטים שיש שם, ולקח לי זמן למצוא כל דבר. אבל אני בטוח שעם הזמן אני אדע את זה בעל-פה וזה כבר יהיה יותר קל ויקח פחות זמן ככל שאעשה קמפיינים במערכת פרסום של פייסבוק. בעצם יש כמה דברים פשוטים שמהם בנוי פוסט ממומן בפייסבוק: פוסט, תמונה, כותרת וטקסט מתחת לתמונה, קישור לאן יופנה הגולש ברגע שילחץ על התמונה (זאת כמובן תמונה לחיצה), זה מבחינת הפוסט עצמו.

מעבר לפוסט יש את כל ה"מאחורי הקלעים" - שם הייתי צריך לבחור את הקהל יעד שלי לפי כל מיני קטגוריות שונות: מיקום גיאוגרפי, גילאים, מין, תחומי עיניין ועוד כמה פרמטרים שונים - ובעצם לקחתי את המאמר שלי בבלוג שמדבר על קהל יעד: "צעד ראשון בשיווק שותפים - קהל יעד" על מנת לדעת כיצד להגדיר לעצמי את קהל היעד שלפי דעתי יתאים לקמפיין של לימודי משחק.

וכמובן יש את חלק התקציב, כמה כסף אני רוצה להשקיע על הקמפיין הזה? אני בחרתי להתחיל מ - 10 ש"ח ביום. זה אומר דבר אחד: קבלתי ליד אחד מאושר ביום, כיסיתי את עלויות השיווק שלי. קבלתי 2 לידים מאושרים ביום, אני כבר ברווח. זה אומר שעד סוף החודש יש לי עוד 19 יום, וכולל היום זה 20 יום, אני הולך להשקיע 200 ש"ח על שיווק החודש הזה, ונראה איך ילך.

יכול להיות שבמהלך הזמן אני אעשה שינויים, ואראה אם אני מקבל תוצאות טובות יותר, אבל אני צריך לתת לזה קצת לרוץ, כדי לתפוס סטטיסטיקה כלשהי, שיהיה לי איך להשוות תוצאות בין דברים.

אז אני מאוד מתרגש ומקווה לצאת סוף החודש עם רווח כמובן. ואני בינתיים אמשיך ללמוד שיעורים נוספים שיש במועדון TO DO IT, ואמשיך לאגור עוד ידע בתחום השיווק באינטרנט - כי אני רוצה להיות מקצוען ולא חובבן! תקבלו עדכונים בהמשך, וכל יום אני גם אתן לכם דו"ח קצרצר על הפרסום הממומן ואיך הוא הולך.


למעני ולמענכם,
המיליונר העירום.







2 תגובות: