יום שבת, 7 בינואר 2017

האם שיווק שותפים לא עובד?



מי אתם שתגידו ששיווק שותפים לא עובד?!


הגיע הסופ"ש ואיתו גם הגיעה מעורבות רגשית חזקה שאני חייב
לשתף אתכם בה. ואני מרגיש שגם קל לי לעשות את זה כאן, ושיש
לי את האפשרות הזאת - כל עוד אני שומר על זהותי חסויה וסודית.
זה נותן לי את האפשרות לשפוך כאן את מה שאני רוצה מבלי שיפוט.
אז הדבר הכי עיקרי שאני רוצה לדבר אתכם עליו, וזה גם משהו
שיעזור לכם המון בחיים ברגע שתבינו את זה...

מי הם האנשים שאומרים לנו שלא נצליח?

אני לא יודע כמה פעמים לכם יצא שאמרו לכם שאתם לא תצליחו,
אני יודע שלי זה קרה המון פעמים, ועדיין קורה ואני מקבל את זה
שזה יקרה עוד הרבה פעמים. 
מה שונה הפעם? אני יכול לכתוב על זה, ולשפוך את הדעה שלי מבלי
לחשוש יותר. אני יכול לשפוך את הרגשות שלי כאן מבלי לשפוט,
מבלי לסנן, מבלי לחסוך במילים, אני יכול לפרט כאן הכל! וזה מה
שיפה בבלוג הזה שפתחתי - סוג של יומן אישי שלי שמשתף אנשים
מבלי שהם יודעים מה כותב היומן - זה מדהים!

אז במשך כמעט 3 עשורים שאני חי וקיים כאן על אדמת כדור הארץ,
אני מרבה להגיד לאנשים שאני רוצה להצליח בגדול, שאני אהיה מיליונר,
אפילו מיליארדר, ושאני רוצה להשיג הון, ושאני רוצה לטייל בכל העולם,
בכל זמן שארצה, ולחוות אטרקציות חדשות בכל העולם, מכל המדינות!

ויש אנשים שפשוט לא נוח להם עם זה, לא נוח להם עם החלומות שלי,
הם כנראה מרגישים שהם לא יכולים להשיג את זה והם רוצים שגם אחרים
לא ישיגו - או שזאת רק המחשבה המעוותת שלי?
או שאולי הם פשוט יודעים שהם לא ישיגו את זה, והם לא רוצים שאני 
אתבאס ברגע שאבין שאני לא אוכל להשיג את זה? אולי הם מנסים להגן
עלי מפני הכשלונות שלהם?
אני מאמין שאני לא אדע עד שלא אשאל אותם. אולי כדאי שאתחיל לשאול.

בכל אופן אני מאמין שאותם אנשים שאומרים לי שאני לא אצליח, זה כתוצאה
מ - 2 הסיבות שכתבתי: או מקנאה ומכך שהם לא רוצים שאשיג את זה, או 
מתוך הגנה שהם לא רוצים שאתאכזב כמו שהם התאכזבו מכך שהם אימצו
את הרעיון שהם לא יוכלו להשיג את זה.

כמו שכתבתי בהתחלה... 

גם האנשים שיעודדו אותי וגם האנשים שיעשו בדיוק את ההפך - יקדמו אל 
המטרה שאני רוצה, ויעזרו לי להשיג את מה שאני באמת רוצה. ואתם יודעים
למה?
כי מאנשים שמעודדים אותי אני חושב שזה ברור למה זה יעזור לי להתקדם,
ומהאנשים שמזלזלים בי, וטוענים שאני חי בסרט? אני פשוט אוהב להוכיח להם
שהם צודקים, שאני באמת חי בסרט, ושהם מסתירים לי אותו, ואני אבקש מהם 
יפה לזוז למושב אחר ולצפות בסרט שלי, ולראות שאני כן מצליח להשיג את מה
שאני רוצה להשיג.
הכח שלי להמשיך מגיע מהרצון להוכיח לאחרים שאני יכול, ולא משנה מה יפריע
לי בדרך, מה יעכב אותי, מה ינסה לעצור אותי - אני אוכיח שאני יכול, שיש בי את
האש והלהבה שיקחו אותי למקום שאני כל כך חושק בו!

ואני רוצה שגם אתם תקחו את הלהבה שלכם - ואל תתנו לאף אחד לכבות אותה,
אף פעם!

זמן קצוב...

תיק... תוק.... תיק... תוק... השעון מתקתק ואף אחד לא יכול לעצור אותו, המחוגים
נעים, הזמן סופר, עוד שניה עברה... יש לנו זמן קצוב להיות כאן בגוף שאנחנו נמצאים
בו, יש לנו זמן קצוב לקבל החלטות ולעשות מעשים.
כמה זמן אנחנו חיים? 80 שנה? 90 שנה? 100 שנה? זה זמן קצוב, אנחנו יודעים בערך
כמה זמן יש לנו, אך ללא הבטחה, ואנחנו אף פעם לא נדע בדיוק מה הזמן שיש לנו כאן
בגוף הזה. כמה זמן יש לנו לנצל בחיים האלה. וכמו שאומרים: העתיד לוט בערפל.

קראתי המון מאמרים שקשורים להצלחה, וקראתי ביוגרפיות של אנשים שהצליחו
בחיים שלהם, ולא מעט אנשים שהצליחו בחיים שלהם, או עשו שינוי משמעותי, 
היה כתוצאה ממשהו מאוד גדול וחריג שקרה להם בחיים; חלק ניצלו מתאונה קטלנית,
חלק שרדו סרטן, חלק עברו איזשהו אירוע שהשפיע עליהם ואמר להם: "צאו לדרך
עכשיו! אין לכם בשביל מה לחכות יותר!!!"

סרט שאני ראיתי ומאוד ריגש אותי ואני ממליץ לכולם הוא: Last Holiday, עם 
השחקנית קווין לטיפה, סרט שמאוד מעורר את העיניין של: לא צריך לחכות שמשהו
רע יקרה כדי לעשות שינוי בחיים. ומי שלא ראה אותו - אני ממליץ בחום לצפות
כמה שיותר מהר - בנוסף הוא גם סרט קומדיה, והוא עובר עם הרבה הומור והחווית
צפייה מאוד טובה. רק אל תפספסו את הפאנץ' של הסרט מכל הקומדיה שיש שם.

אז מה שאני בא להגיד - אל תחכו שאירוע קטלני יקרה כדי שאתם תעשו שינוי
בחיים, כי אותו אירוע גם יכול לסיים את החיים - ואתם לא תעשו את מה שרציתם
באמת לעשות בחיים שלכם. והדבר הכי עצוב הוא להגיע לנקודה בחיים שבה אתם
מצטערים שלא עשיתם באמת את מה שרציתם, וכל החיים רק ריציתם אחרים; אם
זה את ההורים שלכם, המשפחה שלכם, החברים שלכם, הבוס שלכם, ריצים את 
כולם, רק לא את עצמכם - וזה הכי כואב! תשאלו קשישים שנמצאים על ערש דווי.

אתם אלה שיודעים הכי טוב מה טוב בשבילכם - אף אחד אחר לא יכול להגיד לכם
את זה! אחרים רק יכולים לייעץ עבורכם, אך לא להחליט עבורכם, קחו את זה 
לתשומת לבכם.
ואם מישהו אומר לכם שאתם לא יכולים לעשות - תוכיחו לו אחרת, תוכיחו לו 
שאתם כן יכולים לעשות את זה.
ועוד סרט מומלץ שאני מאוד אהבתי הוא סרט שנקרא "ג'וי", הוא סרט מבוסס
על סיפור אמיתי שמספר על בחורה בשם ג'וי, שעם השנים הפכה לאחת היזמיות
הכי גדולות בארה"ב! והסיפור עוקב אחר החיים שלה, מהתחלה ועד ההצלחה שלה.
וכל הסרט היא רק סופגת זלזול מהסביבה שלה, ומהסביבה הכי קרובה אליה -
המשפחה שלה. ואפשר לראות עד כמה זה מקשה עליה, ובכל זאת היא הולכת אחרי
החלום שלה. ולא משנה כמה פעמים היא נכשלת בדרך, ועד כמה זה נראה אבוד!
ואפילו שידוע מה הסוף של הסרט, אני הייתי בטוח שהיא הולכת לוותר אחרי כל
הכשלונות שהיו לה שם - ועדיין עם כל הכשלונות וכל הסובבים שאמרו שהיא לא
תצליח - היא הוכיחה להם שהיא כן הצליחה!

אז לסיכום

קחו את החיים שלכם ותחליטו עבורכם מה אתם רוצים להשיג ולכו עם זה עד 
הסוף! תעשו את מה שאחרים לא העזו לעשות כי הם פחדו ממה שהסובבים 
אותם יגידו להם.
ועדיין שאני אומר לאנשים שאני הולך להיות מיליונר ואני הולך להשיג בשנה
מיליון שקל, הם מזלזלים בי וצוחקים עלי, גם הסביבה הכי קרובה אלי - המשפחה
שלי. ואני לוקח את זה כאנרגיה להוכיח להם אחרת, להוכיח להם שאני כן יגיע
למטרה הזאת!
ואני הולך להוכיח גם לכם שזה אפשרי!

אז נותרה לי עוד שנה פחות 7 יום כדי להגיע למטרה שלי, ואני עושה את מה 
שצריך בכל הכח ולומד כל הזמן מה לעשות כדי להגיע למטרה הזאת. ואתם 
אלה ששותפים למסע שלי - יודעים את זה, וגם לומדים ממני. ואחת המטרות 
שלי במסע הזה הוא לעורר אתכם, קוראים יקרים, כדי שגם אתם תצאו למסע
אחר החלום שלכם, ותהפכו את החלום למציאות שלכם! כי אם אנשים אחרים
הצליחו, גם אתם יכולים להצליח.

קצת שיתוף אישי על מהלך היום - יום שלי

אני רוצה קצת לספר לכם על מהלך היום - יום שלי. איך אני עובד, כמה זמן
אני משקיע בכל יום. אז אם לא ידעתם עד עכשיו אז אני אספר לכם שאני עובד
גם בעבודה רגילה, אומנם אני עובד כעצמאי, אך ההבדל היחיד הוא שבמקום
תלוש משכורת, אי בסך הכל מוציא חשבונית קבלה.
אני מרוויח לפי השעות שאני עובד, ואני עדיין צריך לעבוד את השעות האלה
כדי לשרוד חודש - חודש, עד שאני ארוויח מהאינטרנט לפחות פי 2 מהמשכורת
שלי ואני אוכל להרשות לעצמי להפסיק לעבוד בעבודה הזאת. יחד עם זאת
שאני עצמאי, אני עדיין מרגיש כמו שכיר: יש לי שכר קבוע לפי השעות שאני
עובד, אני צריך להגיע לעבודה כדי להרוויח את הכסף (הרבה נסיעות). וזה
ממש לא מה שאני מחפש לעשות - אני עדיין צריך לרצות את הבוס שתחתיו
אני עובד. בדיוק כמו שכיר!

אני משתדל להשקיע 3 שעות ביום כדי ללמוד את התחום, ולהתחיל לפעול 
פרקטית, ולקבל ניסיון בתחום. ובערך משקיע בין חצי שעה לשעה ביום
בכתיבת הבלוג הזה. זה מאוד תלוי מה אני רוצה לכתוב באותו היום, לפעמים
זה גולש לשעה, כמו היום, בגלל שיש לי הרבה דברים שאני רוצה לשתף.
לפעמים אני גם עוצר את עצמי, כי אני לא יכול לכתוב הכל בפוסט אחד.
ואם אני ארצה לכתוב את כל מה שאני באמת רוצה זה יקח לי את כל היום.

בטח אתם רוצים לשאול אותי מאיפה אני מצליח להשקיע 3 שעות ביום?
מחקתי את כל המשחקים שיש לי בפלאפון, הפסקתי לראות טלוויזיה, פרט
לחצי שעה - שעה לפני השינה (נרדם תוך כדי צפייה באיזה סרט). ואני 
רוצה להגיד שיש המון זמן ביממה - 24 שעות, ואלה 24 שעות שצריך
לחשב טוב טוב איך לנצל אותם נכון, כדי להיות פרודקטיבים ולהספיק
כמה שיותר.

טיפ ממני: במשך שבוע תרשמו מה עשיתם בכל זמן נתון, תעשו כמו לוח
שעות כזה של בית ספר, וכל דבר שאתם עושים - תרשמו שם, לפי השעות,
כמה זמן לקח לכם לעשות את זה - ממש הכל!
ואחרי שמילאתם שבוע שלם, תעברו על כל הדברים ותראו מה הדברים
שעשיתם. מה הדברים החשובים שעשיתם, מה הדברים שהכי מבזבזים 
לכם את הזמן, תסמנו הכל בצורה שיהיה לכם קל להסתכל על זה. ואז
תדעו מה הדברים שורפים לכם הכי הרבה זמן ולא מביאים לכם שום 
תמורה, פשוט תפסיקו לעשות אותם!
תמצאו משהו הרבה יותר טוב לעשות בזמן הזה!



למעני ולמענכם,
המיליונר העירום










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה